allt är färdigt!


så skönt. nu är alla uppgifter inlämnade, alla prov gjorda och alla redovisningar genomförda. (hoppas nu bara att jag inte behöver kompletera någonting.. men det tror jag inte.) känns så bra att kunna bli social igen.

överst på sociala listan står
1. ariman/lund med nettan ikväll (tyvärr tisdaggänget, ni blir dumpade ikväll. men vi ses imorgon istället)
2. julbord & bartömmning på kåren med tisdagsfolket
3. julshopping (men kanske inte är så värst social då, men iaf)

borde även städa lite hemma, så inte nena får ta allt när hon åker hem sen. packning är även något som står på schemat. oj, har visst en del att stå i ändå. bäst jag drar mig hem från bibblan..

på lördag.. åh, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0