billigt julbord

idag var jag och sara nere på carlsund och käkade ett gott & billigt(!) julbord. riktigt mysigt. och att det egentligen var billigt spelade ingen roll eftersom våra kära mammisar bjöd oss :)

efter julbordet bar det av ner till syster och gullungarna igen. busade lite med olle och gjorde julkort med petter. blev en kopp kaffe med syster också efter att hon/vi hade städat klart :)

nu har jag också fixat tyg till min nyårsklänning med :) ett svart tyg, det blir nog kalas. tanten i tygaffären tyckte nog att jag var väldigt kräsen *hihi* stackare henne.. hittade även ett par skor som funkar till nyår :)

sista avsnittet av mina bönder strax då. hihi. efter det ska jag kila upp på stan och hyra den 11:e wallander filmen åt sara och mig. snart har vi hunnit ifatt de filmer vi missat under hösten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0