fest & julshopping

helgen började bra. min redovisning gick kalas.. sen har helgen bara fortsatt i samma anda :) förfest med tjejorna här hemma. nena, jag, zara & malin. vi fick lite besök av några snälla 17-åringar, haha, och nena började tro att vi var med i en ny inspelning av "hus i helvete" som går på tv3. haha. riktigt roligt..

sen drog jag vidare på annan fest, medan resten av pinglorna drog till etage. blev inte mycket sömn den natten inte, 3-4 timmar kanske. hehe. men när vi pillat i oss lite frukost så stod det julshopping på schemat. haha. inte mycket till shopping där inte.. våra ben vek sig så trötta var vi. så vi bestämde oss snabbt för att knalla hem och mysa med te och film istället. jag somnade så fort jag druckit upp te't. vaknade lagom till reprisen av julkalendern, perfekt.

senare på kvällen, lata som vi alla var, beställde vi pizza och slappade framför harry potter. alla gäspade om varandra och klagade på hur trötta vi var (nena & zara hade också kommti hem sent.. eller tidigt. beror på hur man ser det?)

idag sov jag till kl nio, man får ju inte missa julkalendern liksom. sen dess har jag suttit med skolböckerna i knät, och så lär det förbli resten av kvällen. har nämligen ett ganska stort prov imorrn. suck. och på tisdag har jag min sista redovisning.. sen är jag fri! ända fram till åttonde januari iaf :)

nu längtar jag som en tok tills på lördag. glögg partaj med mina favobrudar. sara & hanna! men innan dess ska ett julbord och en bartömning avverkas. yes!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej sot! Uhh vad vi ska mysa o ha de kul pa lordag. Gloggen kommer nog vara stark for lilla Sara :) Laangtar tills vi ses! Nu aker vi om sissodara 10 timmar, lang tids vantan. Pussa

2006-12-12 @ 09:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0