firat i bubbelvatten

dagen började inte alls bra. försov mig och missade julkalendern, men som tur är så går den ju i repris på kvällen också :) mycket sms imorse.. alltid roligt :)

blev en lugn dag med lite städning och annat pyssel. syster och ungarna kom förbi och fikade. när mams kom hem åkte vi till affären och köpte min efterlängtade sodastream. så nu är jag en stolt sodastream ägare :)

har fått lite andra positiva besked idag också och det firade jag i mitt nya bubbelvatten :)

nu har jag och sara hunnit ikapp med alla wallander-filmer, eller vi har en kvar. ska den avverkas ikväll mån tro? hoppas på det... "det tråkiga med julen är  att så fort den är över så åker den.." näe sara, att DU åker sa jag! *snyft* kommer sakna dig.. faktum är att jag redan börjat sakna dig, min älsklingstjeja!


sodastream

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill oxå vara hemma...:( snart min tur iaf! saknar dig! puss

2006-12-21 @ 21:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0