jobb(ig) helg

i helgen har jag varit duktig och jobbat. jajamensan, mot min vilja. men vad gör man inte för pengar? (haha, kanske lät dumt.. hhi) hur som helst så har allt gått finnemang.. fast jag inte är så haj på statts frulle. hotel m's frukostar är mycket roligare (och godare!).. men, men.

har även hunnit träffa söta sara :) härligt att hon är hemma igen. fast konstigt nog känns det som om hon aldrig varit borta, hihi. blev en vinkväll för henne & hanna.. medan jag satt och smuttade på min saftglögg :) jag skulle ju trots allt upp och jobba tidigt dagen efter..

idag blev det först jobb.. och jag kan bara konstatera att ju rikare man är desto mer skitar man ner! nu är det bevisat. haha! efter jobbet knallade jag direkt till "grannen", ströget.. hihi. och där möttes jag upp av sara, sofia och en överraskade li. trevligt.. och efterlängtat!

ikväll blir det kanske en myskväll hos sara, vi får väl se... slappt blir det vilket fall :) är så trött efter jobbet. blir lätt så när man inte jobbat på ett tag och inte har vanan inne.. men sen är jag nog ledig hela nästa vecka, skönt! fast ska ju jobba den 23:e och 24:e.. men, men..

skridskor imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0