liten, liten bebis



precis vad jag fick träffa idag. en liten, liten bebis. rättare sagt gabriel, therese & fredriks lilla kärleksbarn. hur söt som helst, och hur tyst som helst. hihi.

trevligt att ta en långfika med therese igen, det var på tok för längesen. men det är sånt jag ägnar mig åt här i motala. snappar upp missad tid med mina änglar.. :)

men jag har  inte glömt min ängel som sitter ensam nere i skåne (eller ensam och ensam vet jag inte men.. hihi) nena, jag saknar dig med. speciellt dina matrester i vasken *asg*


therese, fredrik & lille gabriel 
therese, fredrik & lille, lille gabriel

Kommentarer
Postat av: John

tack för inlägget i min blogg
Kul att du läst den..
Kram

2006-12-15 @ 20:36:09
URL: http://johnvalencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0