motala = mycket bloggande


jupp-jupp, precis vad som händer när man återvänder till boet. blir en hel del bloggande här. beror nog på att internet ALLTID fungerar här *hehe*..

när tåget anlände till motala blev det färd hem till nickelgatan. käkade mammas mat och slappade någon timme. efter det åkte vi upp till stan för att kolla tomtenatta. darin (wow.. eller inte) var på besök. haha. träffade många fina, så det kramades en hel del.. och det tycker jag om, er tycker jag om!

sara har anlänt till sverige också. alla har frågat mig hela dagen "när kommer sara?" haha. och jag har svarat att jag inte har en aning.. vill ge mig lilla puma lite tid att komma iordning innan jag ska bombadera henne med pussar & kramar.. för det slipper hon inte undan :) på lördag, på lördag..

saknar redan mitt malmö.. fast skönt att vara tillbaka i östgötegötland också. nu ska jag kolla tv, sen krama kudden. ska ju faktiskt upp med tuppen imorgon och kolla julkalendern, som alltid :)

Kommentarer
Postat av: Helena

buöhöööö... saknar dig redan gumman! Ekande tomt där hemma:(

2006-12-15 @ 11:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0