ny dag, nya tag..


måndag igen då. skippar skolan idag.. bara onödiga lektioner där man får veta betyg och sånt. hihi. och jag vet ju redan vad jag får i den kursen så :) däremot skulle jag gärna vilja gått imorrn.. den kursen är jag så osäker på? hmm? men det går ju inte.. sitter ju 40 mil ifrån så :)

sitter och precis fått sett bilder från nenas fest i lördags. snacka om att jag mår skit nu. varför åkte jag hem? varför?! *suck* antagligen för skit-jobbet..  aja, vi får ställa till med en riktig brakfest i vår istället :)

idag blir det en tripp in till linköping med söta sara. ska åka klockan ett typ *kollar klockan och inser att om en timme ska vi åka och här sitter jag i pyjamas, woops*. bäst att jag skyndar mig nu.


åh. saknar malmö & nena. efter nyår, efter nyår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0