syster stor på besök

helgen har varit toppen. syster stor har varit på besök. jag bjöd på god mat, shopping & bio (ett stort tack till pappa som skänkte lilla mig en slant för att kunna skämma bort min fina syster. hihi.) fast shoppingen fick hon stå för själv. det var snarare hon som skämde bort mig då.. ett överfallslarm fick jag, så nu går jag säker på stan :) och alla dessa inflyttningspresenter, jisses! tack!

nu väntar mest plugg de kommande dagarna. kanske någon fest i helgen? är riktigt, riktigt sugen.. så jag håller tummarna! men å andra sidan så kommer ju hela julen va en hel fest. kanske ska vänta tills dess? njaa.. näe :)

till alla motalabor - jag åker uppåt runt tredje advent. det första besöket ska bli på herrefallsgatan, helt klart! sen blir det nog en och annan kväll på d-street också :) men några dagar i statts frukostmatsal ska också avverkas. bajs! men jag behöver pengarna.. för jag är ingen ekonom precis :)


idag har jag julpyntat lite. så fint så fint. adventsljusstakar, stjärnor och en och annan tomte. sen är skafferiet uppladdat med pepparkakor, glögg och annat gott. julen är välkommen :)


Kommentarer
Postat av: Lilla H

You're so very welcome to D-street

2006-12-05 @ 16:11:44
Postat av: Sara

Jaa du vannen. Det ska bli sa roligt att traffas snart ju.. Herrefallsgatan, here we come! Det ar inte alls langt kvar. Ser fram emot fredagen!! Fem dagar kvar nu. Love Sara

2006-12-09 @ 22:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0