tre påsar bullar

som alla som känner mig vet så är jag galen i kanelbullar, först och främst sådana som är hembakade, och gärna nybakade (finns det något godare?) så fort jag vet att det finns bullar i skafferiet eller i frysen så vips, så är de borta. farligt ju.. thihi

min syster är en av dom som vet hur såld jag är på bullar, så hon var snäll och lämnade tre påsar(!) bullar till mig när hon var nere på besök. och eftersom julen närmar sig så var det två påsar med saffransbullar som också är världens godaste, plus en påse med kanelbullar som är bakade efter mormors recpet. och den damen, hon var king på bullar helt enkelt. mums!
först när jag fick bullarna blev jag superglad, men nu kanske jag ändrat mig? för jag har liksom levt på bullar idag, hehe. inte så bra kanske, men så gott :)

och inte nog med detta. imorgon kommer tisdagsfolket hit och vi ska ha lussebak, vilket betyder att frysen kommer att fyllas på med ytterligare smaskigheter. för lussekatter.. mm, de är farliga dom med :)

nu ska jag fortsätta med mitt pluggande, suck & stön. och dessutom så skriker min mage efter.. ja, helt rätt.. en bulle :) ..eller två :) så bäst jag drar mig härifrån. hmm.. kanske lite glögg till detta också? givet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0