borat

borat

okej, okej.. jag ska väl erkänna att jag hade tokfel om bion. jag skrattade så jag höll på att dö. hihi. efter bion blev det en promenad och sen hem för att slappa i soffan. blev en del babbel om både det ena och det andra. hehe. fick veta saker om vissa personer som jag helst hade stått över. haha! toppenkväll! :)

sen när det var dags för mig att ta mig hem till malmö blev det lite smått panik. fick springa till tåget. usch, jag hatar att stressa. jag får så ont i magen då. men det var det  lätt värt, slapp ju gå själv :) jag kom iaf med tåget. jag hann däremot inte med sista bussen i malmö som skulle ta mig från centralen till nobel. bövelen. det gick inte en endaste buss, och jag är för snål för taxi. så jag fick så fint gå hem. livrädd. jag menar, hur många våldtags (heter det så?) inte? blir nerslagna? rånade? som jag sa, livrädd.



nu har jag varit duktig och gjort ett "eget schema" över hur mina dagar fram till jul ser ut. jag vet, fjantigt. men det var ett måste. jag har verkligen massor att göra. första provet nu på tisdag (det kanske förklarar varför jag sitter här en fredagkväll. blä. ingen fest här inte. suck) nä, om man som sagt skulle ägna sig åt skolböckerna lite. så kanske, kanske jag kan ha lite ledig tid imorgon kväll? hoppas på det. men på söndag sätter det fart igen. suck.


hon är ful! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har en överaskning till min ängel Helena på min bloggsida :)

2006-11-18 @ 14:06:15
URL: http://joxanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0