china-box


tillbaka i södern.. sitter på bibblan. har varit duktig och letat fram info till mitt arbete. hoppas bara att min lärare godkänner mitt val nu? :)

blev en god lunch med sara idag, en china-box som var dränkt i sötsur sås. hehe. till efterrätt serverades ett välbehövt te (eftersom jag envisades att gå till skolan i spöregn. blöta skor, blöta fötter..) kaaaallt!

ska strax bege mig hemåt till den tysta, tomma lägenheten. usch. kvällen igår var pest & pina. blä. hoppas det går bättre ikväll. men jag vet att jag ska inte lämnas själv.. för då kommer spökena fram, snyft.

kanske dags att bli vuxen? eller köpa hund som någon sa? haha.


nä, om jag skulle dra mig nu.. om jag nu kan släppa ögonen ifrån datorn (sitter en riktig hunk mitt emot mig, hihi. kanske ska fråga om han vill sova hos mig inatt?)


saknar mina flickor, massor. hanna, komma ner snart? :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag hoppas att du inte gjorde min besviken Helena och tog med dig Hunken hem :P

2006-11-09 @ 15:54:29
Postat av: Hanna

Kanske kunde titta neråt helgen...vem vet?

2006-11-09 @ 17:24:32
URL: http://tjolanta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0