dansa i neon

 igår var vi ute och slarvade.. och gudars så roligt det var.  förfest med kuddkrig, bugg och vrålkäkande av pizza. (så duktiga som vi flickor är så lyckades vi pruta ner priset till ungefär halva. tio poäng till oss *ler*) sen så tog vi våra hojar och drog ut.. visst, vi kanske inte valde det bästa stället. men va fan, man måste ju testa. roligt var det vilket fall :) fast jag gillade inte den dumma vakten som tog min sprit.. morr! men, men..

på vägen hem blev jag och nena uppraggade av två bortkommna pojkar som ville hem till oss och bada badkar.. haha. men nej tack.. väl hemma var det rikitgt skönt att lägga sig i sängen. det kändes verkligen att klockan var sisådär halv fem någonting och att vi hade dansat i x antal timmar. benen värkte och huvudet likaså.



annars är det fortfarande mest plugg som gäller här nere i södern. men på onsdagkväll kan jag slappna av lite. då återstår bara ett prov och två redovisningar, sen bär det av till östgötaslätten igen för att fira jul :)


förresten, affären precis över gatan har så sjukt gott, och billigt godis. det är farligt det här.. thihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0