detta var bara ett måste


haha. jag läste nenas blogg nyss och vred mig av skratt, så jag var bara tvungen att citera henne.


"nä..men jag å helena försökte styra upp den tråkiga dagen så gott vi kunde.. vi poppa massa popcorn å slängde oss i helenas STORA säng och tittade på sötsakerna i Idol? men våra magar nöjde sig inte med popcorn.. nä…de ville ha nåt sött.. så jag gick husransakan i vår lägenhet på jakt efter nåt gott att toppa vår kväll me..
längst ner i frysen låg en ensam frösen snickerstårta och ropade på hjälp..(inbillade vi oss iaf)..
nä, så onyttiga skulle vi inte vara.. den hade legat där sen min födelsedag i oktober å kunde gott ligga där lite till.. eller?
helena va övertygad om att snickerstårtor inte håller så länge i frysen och att det va bäst vi åt upp den innan den blev för gammal, för det hade ju vart synd å slänga den.. för att lätta på samvetet gick helojna till frysen och skrev dit ”bäst före 06-11-25” å så va det klart! nu va vi helt enkelt TVUGNA att äta upp den stackaren… hihi:)"


*asg* min sambo är den bästa som finns.. tycker så mycket om dig gumman! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gumman, hur har du det?!? Uppdatering tack :) Saknar dig

2006-12-03 @ 14:02:19
URL: http://joxanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0