en dagens

dagens låt: har faktiskt inte lyssnat på någon musik idag nu när jag tänker efter
dagens dusch: innan lunch, skön och välbehövd
dagens frisyr: slarviga lockar & uppsatt
dagens smink: neutral
dagens händelse: promenad & dagen-efter-brunch på ströget med sigge
dagens planer: planerna slut, tar kvällen som den kommer
dagens vill ha: godispåse
dagens saknad: sara såklart
dagens drog: drogfri
dagens tråkigaste: packa inför min hemresa imorgon
dagens finaste: korten från igår *asg*
dagens måste: sömn
dagens dricka: te & loka
dagens köp: räksallad på ströget
dagens mat: fläskfile ala pappa
dagens skratt: minnena från igår
dagens sjuka: min mor
dagens kärlek: petter & olle
dagens mående:
bakfull, trött och fundersam

Kommentarer
Postat av: hanna

så saknad!

2006-11-08 @ 18:22:24
Postat av: Johanna

Det är så tråkigt när Helena är i Malmö för det blir inga blogginlägg :( Och då automatiskt inga kommentarer från Johanna :P Vet du,vet du?!?!? Har fått min superduper fina telefon idag, åhhh jag är kär! Så fin är den! Sakna! Puss Puss

2006-11-09 @ 11:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0