ett livstecken, wow


fick nyss ett livstecken från en person som jag trodde var, ja.. eh.. borta, försvunnen.. ja, vad ska man säga. men det var iaf ett väldigt kärt livstecken :) nu hoppas jag bara på ett telefonsamtal..

sitter i skolan nu och väntar på att min lektion ska börja. men tro det eller ej, är faktiskt i skolan helt frivilligt idag. är egentligen ledig.. vuxenpoäng till mig! :)

jag vet att jag blitt dålig på att blogga, men så är det när man inte har ett helt fungerade internet. hihi. men å andra sidan har det inte hänt så fasansfullt mycket här nere heller..  plugg är nog det som stått på schemat varje dag. hihi. men i onsdags tog jag faktiskt ledigt för en filmkväll :) och på lördag, då ska jag blir sådär härligt jättefull.. thihi.

snart jul och snart återträff med brudarna :) yesbox, jag lääääängtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0