f som i fredag

dagen började slappt med frukost med mamma och pappa. älskar frukostar när hela (nå, nästan iaf) familjen är samlad. fast bara om det är en rikigt bufféfrukost, annars är det hugget som stucket.

blev en del tv-tittande. som allitd. hihi. men också lite plugg. eller nja, jag försökte iaf. på rikitgt. och nu har jag äntligen bestämt mig för vad jag ska skriva om. lilla hanna ska hjälpa mig :)

shoppingtur på stan hann jag också med. mössa och en väska (hehe. det tog sin tid att välja och jag vet fortfarande inte om jag valde rätt? hm?) blev det. nya örhängen också, lyckades ju slarva bort ett förra helgen, hihi. inte lätt att ha koll på allt.. ("vaddå? drack vi ur platsglas? nähä?" thihi) helt klart roligaste på stan var när jag kläckte min kommentar "du vet vems mamma det där är va", hanna rodnade visst lite *ler*

fick träffa min lilla sofia med. älskade vän, vad jag saknat dig. det var härligt att se dig..

god mat serverades hemma på gatan. och till efterrätt.. kräftor *mums* tur att jag inte hade nån dejt med mig hem. för jag äter nog inte kräftor på det sexigaste sättet.. *asg* och dessutom luktar man kräfta ett bra tag efter.. hihi. sexy!

senare på kvällen blev det  tv och kaffe på drottninggatan. det har liksom blivit lite som en tradition den här veckan. riktigt mysigt ju :) *kommer sakna*

imorgon blir det fest. singstar? oooh-yes! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0