fryser så förgrömat


haft en mysig dag med hanna i linköping. käkat god mat och tittat i massa affärer. jag höll min budget och slösade bara pengar på mat.. och balsam. haha. är ju en riktig balsam-missbrukare. lika bra att slå på stort när "mitt" balsam för en gångs skull är prissänkt. yeah. (det där tjatet om väskan glömmer vi.. hihi)

har pratat lite med sara idag också. hihi. den tjejan saknas nåt enormt.. men snart är det jul och då kommer hon ju hem till sverige. lättare med telefon då.. men å andra sidan har jag haft mer kontakt med sara, som är på andra sidan jorden, än vad jag haft med vissa andra. sorligt, men sant. men inte mitt fel..

"karlar, karlar.." det är mitt nya uttryck, eller vad säger du hanna? i nästan varje mening dyker "karlar, karlar.." upp. haha. fast alla är ju inte kräk, det finns ju faktiskt gentlemän också *ler*  karlar, karlar..


jag fryser.. kom och värm mig!

Kommentarer
Postat av: hanna.

vad ska jag säga pinglan? Karlar, karlar... Knepigt folkslag helt klart. Tack för idag!
Puss

2006-11-02 @ 18:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0