ostkaka


idag har jag varit duktig och labbat i skolan. jag var nog den som frågade mest och fattade minst. thihi. men det bjuder jag på.. roligt hade jag iaf. efter skolan blev det att fortsätta att plugga hemma. har kommit underfund med att jag har en del att stå i.. suck!

imorgon blir det skola, sen hemmaplugg och på kvällskvisten bio. det ska bli trevligt, med bio alltså. men valet av film är jag lite tveksam till. någon som sett "borat" eller vad den nu hette? som sagt, jag är tveksam.

pappa ringde förut och berättade att det står "glöm inte ostkakan" i kalendern idag. men var tusan är min ostkaka?!  vill ha, vill ha, vill ha!


Kommentarer
Postat av: lilla H

ohh, jag vill också ha ostkaka...vill inte vara hemma o må piss. Måste må bättre till helgen

2006-11-15 @ 10:51:35
Postat av: Johanna

Helena, Helena, Helena!! Du är saknad! Ringer ikväll om jag kommer ihåg det :) Puss Puss

2006-11-16 @ 14:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0