plugg & receptbok


ja, idag har jag inte gjort annat än att sitta med skolböckerna i knät. prov på tisdag, med andra ord har jag bara kvällen och morgondagen på mig. help!

igårkväll tog jag faktiskt några lediga timmar från pluggandet. lagade mat ihop med sara & nena. (jag menar, man måste ju faktiskt äta.) tacopaj blev det, mums vad gott. och den goda salladen som daniel lärt mig.. som jag nu lärde sara. och tack vare det så åker jag nu in i hennes receptbok. yeah, bra jobbat. inte nog med det, jag tipsade henne även om att strö lite musli över fruktsalladen och vips, så hämnade jag i receptboken igen. nu är jag riktigt stolt över mig själv :) och mamma med. haha! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad duktig du är :)

2006-11-19 @ 20:40:03
URL: http://joxanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0