sex, snusk & naglack


haha.

ja, jag kan inget annat göra än att skratta åt gårdagen. hoho, vad roligt det var. började med att jag anlände till hanna som såg riktigt sexy ut.. hihi. vi tryckte i oss tacos samtidigt som vi hävde i oss vin :)

när hanna & jag hade piffat till oss och såg ut som folk igen så dök li upp.. kvällen började på allvar. sex, snusk & naglack det var nog det enda den förfesten handlade om. hihi. men jag vet inte varifrån vi fick det där med att vi skulle ha högläsning av sms.. vissa fick rodna mer än andra ;) men ärligt, äta frukost med någon annans föräldrar? vart fick jag det ifrån? *asg*

väl inne på harrys trillade vi runt rätt ordentligt på dansgolvet. hujedamig (hur stavas det egentligen?) vad roligt vi hade. vi blev uppraggade av några småpojkar som gärna kladdade mer än vad får. men nej tack.

blåslagna trampade vi hem till drottninggatan ("men jag bor på drottninggatan också, vid o'learys.. va? ligger drottninggatan där?" haha!) där väntade hannas underbara soffa.. fick lite sms, och som tur var var det slut på högläsningen :) drömmar är oftast bättre än verklighet.. men tydligen inte i det här fallet, thihi :)

vaknade vid noll-fyra och fick en klump i magen.. usch, varför gör du på detta viset? suck.

slutsatsen blir.. ingen singstar, men ack så roligt iaf. och vem som vann vårat maraton.. tja, låt mig säga så som att vi kom nog alla på delad första plats. hihi. men jag får en stjärna i kanten för min outfit, sexy! "li, hanna, helena & väskan gör harrys.." :)

för att få en annan syn på kvällen, besök hannas blogg: http://tjolanta.blogg.se , under rubriken "skamlösa sms" :) hihi..




från vänster: li, jag & hanna. observera vem som har brunast hand och gör störst hål *asg* :)

Kommentarer
Postat av: Hanna *rodnar*

Usch, aldrig mer högläsning. Lova det! puss

2006-11-05 @ 19:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0