blivande torghandlare?

idag har nena och jag shoppat loss på möllan, yeah! jisses, så mycket frukt.. när ska vi äta upp de 5 kg klementinerna vi köpte? och de 10 askarna vindruvor? äpplena? bananerna? och alla grönsaker? hjääälp! men det blir lätt så när allt är så billigt  (en FULL påse klementiner för 10 kr, tio askar kärnfria vindruvor för 10 kr, ja.. det fortsätter i den prisklassen.) hihi.

nu får anna skipper från "du är vad du äter" gärna komma och granska vårat kylskåp. det enda som skulle åka puts väck är nog ketchupen och spriten, hehe. nena och jag är nöjda. fast vi kanske kunde valt ett bättre sätt att frakta hem frukten? hihi. (innan vi gick till möllan gick vi lös på myrornas, hittade nämligen en svinbra lösning till våran hall.. en trä-ränna. någon som vet? hur som, så bar vi den, med frukten i.. måste sett himla knepigt ut. det var till och med en tant som kom fram till oss på torget och pillade på våran frukt.. för hon trodde det var vårat "försäljningsbord". så det kan gå, så det kan gå *asg*. det blev iaf ett riktigt träningspass att bära hem allt *fniss*)

efter en rensning av vindruvor (en del var mindre bra, om man säger så.. man ska väl inte äta de som är luddiga? hihi, därav det billiga priset kanske. puckade blonda brudar som inte fattar vinken liksom. haha.) så kom affe hit och vi drog till ikea och fortsatte göra fynd där.. men vi hann tyvärr inte hämta våra stolar, så det får fixas imorrn. måste ju passa på nu när brumbrum finns :)

annars har kvällen blitt lugn. käkat onyttigt och segat framför tvn (vi har ju faktiskt varit nyttiga och köpt en hel drös med frukt. då måste man ju få äta pizza ibland? eller? *vilka dumheter*) blir väl snart läggdags, men drog ju i mig kaffe nyss så det lär väl dröja tills jag somnar, suck! men skulle gärna somna, och fortsätta drömmen som påbörjades i natt *ler*



saknar något. ..dig kanske?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Heej söt! Jag tänkte att jag skulle vara snäll och skriva här så du iaf har 1 vän :) Men du lilla sötnos, har du inte förstått än att Eric är min. Men om du är ordentligt snäll så kanske vi kan dela på honom, men bara om du ber snällt! Har haft en superhelg och en skithelg på samma helg. Hänt massa skit och jag vill åka hem NU!! Saknar dig! Puss Puss Johanna

2006-10-15 @ 20:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0