det finns en anledning


haha. har precis sett bilder från i lördags. jag har verkligen noll koll på när foton tas. haha. och jag har kommit fram till varför jag helst undviker kameran när jag är nykter. jag försöker när jag är onykter med, men då går det liksom inte riktigt lika bra, suck. aja, jag bjuder på det ;)


är riktigt besviken nu. satt uppe till halv två inatt för att jag skulle kolla på lost-reprisen. och visst, det var en repris.. från typ första säsongen. inte från förra onsdagen, suck. det var riktigt irriterande..


morgonen har bara varit tråkig. jag gillar söndagsmornar bättre ;)


förresten, ni är väldigt dåliga på att lämna kommentarer. dyker det inte upp några kommentarer snart så läggs bloggen ner. uppfattat? haha. johanna, du behöver då inte ta åt dig *ler* men ni anfdra, morr på er! ;)

Kommentarer
Postat av: HannaPanna

Håller helt klart med...söndagmornar är bättre
myskväll ikväll kanske då?! Puss

2006-10-30 @ 12:06:23
Postat av: Johanna

Jag vet Helena :) Jag är superduktig på att lämna kommentarer! :D

2006-10-30 @ 20:31:54
Postat av: Sara

Okej da vannen! Da kommenterar jag med da. Vill lixom inte att du ska lagga ner den nu nar jag far reda lite fran dar hemma. Har ar det oxa kallt nu! Puss puss!

2006-10-31 @ 09:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0