en obehaglig känsla.


nu sitter jag på tåget upp till norrland, iaf mitt norrland. hihi. med andra ord pekar näsan mot motala (eller egentligen inte, eftersom jag sitter baklänges på tåget. hm? nu blev det trassligt här.. hihi) ingen höjdare att åka dit.. begravning imorgon. suck. men fint lär det bli, och tårar kommer rinna..

men heltråkigt blir det inte, ska nämligen träffa några av flickorna (och pojkarna *ler*) på lördagen. hanna har blitt stor flicka.. eller är det kvinna man säger? äsch, hon har blivit vuxen, det är nog rätt ord? ..hon har  iaf flyttat hemifrån och ska fira det med dunder och brak.. och det går ju bara inte att missa! :)

blir nog att stanna ett par dagar i motala, har ju looov :) leka och busa med petter. shit vad jag saknar den ungen.. världens sötaste ju! försöka klämma in lite vänner här och där, familjen och allt sånt. sen har jag sån beslutsånget över nästa helg.. malmö? motala? *sliter mitt hår*

äsch, nu orkar jag inte skriva mer. tänkte kolla lite på film, tiden på tåget går liksom mycket fortare då *lyxunge* haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0