jag, ett datageni? tydligen!


jag kan knappt tro det själv. jag, lilla blonda jag, löste problemet med smurfmusiken. mäkta stolt faktiskt. så nu låter nationalteatern som nationalteaten, och green day som green day, yes vad jag är bäst ibland.

vilken underbar dag det var igår, en riktigt fin höstdag ju. så nena och jag drog tag i våra hojar och gjorde malmös alla second hand-affärer, eller iaf två. hittade vad vi skulle.. och nu blir det finfint här hemma, bara vi får fixa till och fräscha upp möblerna lite :) vi med våra knäppa ideér, haha! (knäppa, fast ganska häftiga.. iaf om vi frågar våra egna "roomservice"-killar. hihi)

idag kommer affe hit, med en efterlängtad brum, brum.. äntligen kan vi hämta våra barstolar som bara stått och längtat efter oss sen i tisdags :) hoppas också på en sväng till ikea nu när det finns bil som kör oss vart vi vill.. kommer sluta i en riktig pysseldag detta, så plugget får nog vänta tills imorrn. för nåt besök lär jag ju inte få, eller?

förresten hade jag en konstig, men rätt härlig dröm inatt. rullat runt ordentligt i sängen hade jag tydligen gjort också. haha. men jag undrar var metspöt kom in i bilden, och de fula kläderna? aja, han var fin iaf.


nena och jag har delat upp idolkillarna nu, hon tar danny och jag tar erik. peeerfekt ju.

dags för te.. och repris av äntligen hemma, få lite inspiration. för sen är det dags att dra på sig blåbyxorna och plocka fram borren, för här ska fixat.. nästan som byggare bob, fast byggare helojna :)

saknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0