mormor - tack för bullarna! :)

då var den över.. begravningen. det var vackert.. jättevackert!


till en stad jag är på vandring,
synden där är utanför.
livets träd står där i blomning.
där som rosor aldrig dör.
där skall rosor aldrig falna
ingen frostnatt dem förstör.
till en stad jag är på vandring,
där som rosor aldrig dör.

svårigheter där vi möter.
satans snaror här förför.
inga frestelser i staden
där som rosor aldrig dör.
där skall rosor aldrig falna
ingen frostnatt dem förstör.
till en stad jag är på vandring,
där som rosor aldrig dör.

nära kära är hos jesus,
skaror sjunger nu i kör.
väntar på att jag skall komma
dit där rosor aldrig dör.
där skall rosor aldrig falna
ingen frostnatt dem förstör.
till en stad jag är på vandring,
dit där rosor aldrig dör.



mormor,
du bakade världens godaste bullar.. ingen kan slå dig i bullbakning! med både sorg och saknad lämnar du oss, men du finns alltid kvar i våra hjärtan. hälsa morfar! älskar er båda! *saknar*

mormors begravning, kapellet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0