motala - dag & natt.


gårdagen spenderades på motalas gator och torg med två flickor av den bästa sorten. sigge och slänsby. eftersom varken sigge eller slänsby är fattiga studenter så slutade deras shoppingrunda med tusen påsar.. jag fick nöja mig med en turkos påse från systemet. illa?  haha. och att det sen också blev en fika på ströget är ju givet :)

på kvällen bar det av till therese för att kolla bebis. fast på datorn, eftersom lill-killen fortfarande är kvar på sjukan. men det var roligt att få träffa den stolta mamman iaf.. och vilken söt och LITEN unge de hade pippat fram :)

efter snabbvisiten hos therese var det bara att brumma (och då menar jag verkligen brumma, eftersom någon här hemma kört sönder min lilla bil så att det låter som en riktigt sprutt-i-bang-bang. pinsamt) vidare till hannas inflyttningsfest. sigge & jag.. yeah.

festen var riktigt rolig. hannas superbål och singstar. förstår inte varför det alltid ska sluta med att jag står där med mikrofonen i handen? någon dold idol-dröm kanske? haha. tyvärr så förlorade jag i stort sett varje omgång.. så jag antar att jag hade hamnat på den "pinsamma listan" om jag sökt till idol. ha! men let's dance kanske skulle funka bättre.. min imitation av lena ph var ju näst intill perfekt, eller? ;)

efter alldeles förmycket singstar och rikitgt mycket bål bar det iväg till harrys. blev en hel del dans för tre fulla små flickor. och jag började verkligen känna att hannas superbål gjorde susen.. :) och konstigt nog så gick jag inte och hämtade ut min jacka vid kl 01.50 som jag ALLTID brukar göra, utan jag stod i kön vid 02.10 istället.. väldigt ovanligt, men ganska trevligt faktiskt.

trött som få idag. inte mycket sömn i natt..  blev bjuden på gratis vatten(!) på natten och kan säga att det där vattnet höll mig vaken en bra bit in på småtimmarna, men å andra sidan så var det ett riktigt gott vatten :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0