u som i uttråkad


är man uttråkad så blire lätt en lista. givetvis är den snodd från någon annan..


personfakta
namn:  helena ju
kön:  brudjävel
ålder: 21
längd: kort
boende: i malmö med min sambo
smeknamn: helojna, jullanta, johansson
hårfärg: blond som tusan = dum blondin
ögonfärg: dom är blå
familj: den bästa

har du någonsin
ätit sushi: faktiskt inte, men är bra sugen på att testa
stått på scen: jorå, senaste gången var på harrys i somras ;)
varit ihop med någon som varit otrogen: nej
klättrat på berg: jaja bullar, var nära på att slå ihjäl mig på köpet.
sett vita huset: nope

antingen eller:
kallt eller varmt: värme
spets eller satin: hm, kanske spets, kanske satin.
svart eller rött: rött
regn eller snö: snö!
rosor eller tusensköna: linjekonvaljer
vår eller höst: vår med vårkänslor
matte eller engelska: inget av det..


motsatta könet:
gillar du någon just nu från det motsatta könet: oyes, klart!
vet den om det: det beror vem av dem? *asg*
vad tittar du på hos en man: utsrålning, armar, händer

inom de 48 timmarna:
ringt någon: jauph, fylleringde lite igår
fått något sms: dagenefter-skvaller är ett måste
kramat någon: mmm
pussat någon: det med

gillar du att:
ge kramar: vem gör inte det?
ge massage: det beror på vem
gå promenader i regnet: ja så länge det är en hand-hand promenad

övrigt:
vad gjorde du förra sommaren: jobbade och kom över
svär du för mycket: tyvärr ja
tåg eller buss: helt klart tåg, bistrovagnen.
vilken färg är det på dina byxor just nu: svarta slappbyxor
vilken låt lyssnar du på just nu: inget, med ondskan går på tvn
vad är bredvid dig just nu: ett te-glas, digitalkameran, mobilen
hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): en bild på mina systerbarn
vad var det sista du åt: knäckemacka och te
vem vill du spendera resten av ditt liv med: min drömprins
har du en lavalampa: nej
hur är vädret just nu: mörkt och kallt
vad gjorde du igår kväll: inflyttningsfest hos hanna
vem pratade du sist med på telefon: mamma
vad gör dig glad: mina brudar
vart skulle du vilja du åka: jorden runt
vill du ha barn: det vill jag nog?
vad ska dom heta: maja & måns, eller kanske sixten


slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0