änglavakten

igår var jag hos hannapanna och änglavaktade lite. blev bjuden på påskmat och mängder av godis (hm? jag som skulle se upp med all mat & snask över påsken. yeah right!) sen fumlade vi runt i sänghalmen *haha* tittade på tv, foton & dator. trevligt, trevligt..

- trasmattor kan man använda till mycket *ler*
- pansarvagn är ett måste, annars följer jag inte med
- jag visste inte att katter snarkade, men tydligen
- jag saknar min sodastream
- jag fungerar bra som en tv-antenn
- att ligga med hanna är super


idag blir en lugn dag. ska nog promenera upp till stan snart. har lite ärenden jag måste uträtta. senare ikväll kommer våra gamla grannar hit på påskmiddag. ska bli möe trevligt. dock ingen utgång och det är lite trist. men vad tusan, jag sparar ju pengar. och dessutom ska jag på barndop imorgon.


Kommentarer
Postat av: HannaPanna

tack vännen. Inget slår en ängel.

2007-04-07 @ 11:50:24
URL: http://tjolanta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0