annas 25års fest

igår blev det först en sväng på stan med sigge för att inhandla diverse grejer till kvällen.. största måstet var: annas present. och fuck vilken perfekt present vi fick tag på :)

hem för att följa mitt stenhårda schema. hehe. sov lite och sen var det dags med piffing och sånt. påvägen till sigge sprang jag in hos sara för att ge henne en välkommen hem-kram. underbart att se henne igen :)

hos sigge blev det först vin på balkongen, mys! sen kom världens finaste hanna. (och tja, jag kanske var en aning överbeskyddande *ler*) sen kom crillan & peter, strax efter det ringde grabbarna som gått vilse (hur detta nu var möjligt efter min fina karta. hehe) kan säga att de kom med det största paket jag någonsin sett.. haha!

..folket började droppa in nu.. maria & adde. ida & markus + kitte. jonas, sara och såklart födelsedagsbarnet anna :) vi snuttade lite mer på vinet och sedan begav vi oss till bussen. haha. "det här är ingen restaurangvagn".. "nä, sicken tur att vi har partybilen, hehe"

när vi fyllt min bagagelucka med diverse drycker gick vi mot harrys där folket stod och väntade. vi intog våra platser på harrys och efter ett tag kom maten in. och jag kan absolut säga att jag valde rätt mat & rätt sida av bordet :) skål efter skål.. (tja, jag lärde mig ju en del på balen *hehe*)

efter maten var det dags för att besöka den omtalade partybilen. dock blev vi bara tre, men det räckte gott och väl :) kissedamer, öl & skratt. lagom påfyllda knallade vi tillbaka på harrys där dansgolvet blev nästa stopp. yeah! där spenderade vi i stort sett resten av kvällen.. lika roligt som alltid när grabbarna är med :)

efter lite hångel och sånt på dansgolvet *asg* var det någon idiot (maybe jag? hihi) som sa att det var efterfest i min bil. haha. så sjukt. men sjukt roligt :)


kvällens bästa: saras mamma på dansgolvet. att hanna kom! partybilen såklart. quorn på planka. rödvin. alla brudar på plats. lumpengrabbarna. mina 10kronors skor *ler* och ögongodiset.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0