fina fräscha flickor?

när man sitter på tåg utan datorn så är det verkligen trist. och då menar jag urtrist. jag försökte iaf plugga lite, men tröttnade ganska snabbt på det. istället upptäcker jag en annan rolig grej - folk lyckas inte låsa dörren på toaletten vilket medför att ett flertal folk öppnar dörren när någon sitter där inne. haha. riktigt roligt när man är uttråkad :)

är som ni säkert redan förstått i motala. åkte lite tidigare än planerat. ingen skola, ingen nena. lika bra att åka norrut och snylta på mam&pap, billigare & godare mat :)

har dock lyckats fullplanera mina dagar rätt bra:
onsdag: dejt med li, luncha & sånt. sen en tripp till lkpg/gustaf,med hanna.
torsdag: plugga lite på förmiddagen och sen efter lunch träffa sofia. yeah!
fredag: mer plugg och lite allmänt fix. och på kvällen middag med familjen.
lördag: träffa hanna & grabbarna och såklart annas 25års fest! :)
söndag: sätta mig på bussen mot södern, suck. men valborg i lund. YEAH!

nu väntar duschning och tvagning.. måste ju vara fin & fräsch idag (flickor, ni vet.. hihi) aja, om en timme ska jag möta li. brådis, brådis..

Kommentarer
Postat av: Lii

tack själv... ;)

2007-04-25 @ 20:46:44
URL: http://liibohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0