frisk som en nötkärna

eftersom jag kände mig fit for fight redan på tisdagen så åkte jag och knegade lite på restaurang charlotte tillsammans med de andra jäntorna. men jag var lagom död när jag kom hem.. hihi.

idag blev det också lite kneg. på hotell m. var extra trevligt idag eftersom pärlan emmy gör sin praktik där. vi håller tummarna för en sommar ihop! :) idag är jag dock mindre trött och ska strax sätta mig och plugga (och denna gången ska jag verkligen göra det. sug på den du gustaf! *ler*)

har pratat lite med polisen också. haha. hujedamej! liksom ett helt år efter. fast det har ju iof hänt mycket hemskheter här i stan på senaste tiden. mord, försvinnanden, ännu mera mord. tar eländet aldrig slut?

kan också meddela att klänningen nu är HELT färdig och jag är absolut nöjd med resultatet. mamma är en jäkel på att sy under press :) hihi. (måste då tillägga att hon har både jobbat, firat påsk & haft en ett liv undertiden) visst, det kanske inte är klänningen som jag vill gifta mig i, men den duger gått och väl till en sketen liten bal *asg*

nu väntar boken.. (och gustaf, jag vet att du tvivlar. men denna gången är det säkert.. hihi)

Kommentarer
Postat av: Gustaf

haha... jag skulle nog helst ha sett det med egna ögon, men jag litar på dig vet du ;). Hoppas det går bra!

2007-04-11 @ 19:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0