fy fan full.. och bakfull!

gårdagen blev faktiskt över förväntan helt okej. började med en runda på stan med nena, sara & malin. fikade och myste på georges :) inhandlade alkohol, present och kläder (som jag inte är nöjd med = ska tillbaka till affären)
trodde att jag skulle kissa på mig av skratt när sara skulle reklamera mina (observera mina!) solglasögon. haha.

sen hem för att sova och bli av med den fruktansvärda huvudvärken. vid cirkus klockan 19 var jag fit for fight och tog tag i mitt liv (haha) malin dök upp och vi började vina lite. efter många klädbyten & lite käk begav vi oss till rönnen.. på rönnen hivade jag bål i mängder.. shit, det var nog då det började gå utför. minns i stort sett nada av kvällen :)

sms

fast jag minns, såklart(!), några riktigt, riktigt pinsamma fyllesms. oj, oj.. ojdå! haha, men jag antar att jag får bjuda på det :) jag vet att det sägs att all sanning kommer fram på fyllan, men snälla, ta mig med en nypa salt.. iaf ibland! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0