heliga onsdagar, men idag helt lost?

dagen blev inte riktigt som planerad. men dejten med li blev av.. picknick (pickenicka som elin & jag sa när vi var små. "vi går och pickenickar på kullen" haha.) i stadsparken. mysmys! sen gjorde jag mitt ärende med positivt resultat och med fint sällskap :)

något linköping blev det dock inte, lilla hanna mådde inget vidare (tycker så fruktansvärt synd om dig. finner knappt några ord..) men istället blev det kvällsfika med sigge & ida :)

som de flesta vet så är mina onsdagar heliga vad det gäller tv-program. men kan inte riktigt förstå att jag själv glömde bort det idag. någon som vet när lost går i repris? och fråga olle?

nu väntar sängen, för imorrnbitti blire plugg och sen ska jag träffa min favo-sofia. hell yeah! :)

Kommentarer
Postat av: Ahlinho

lost går repris på tisdag någon gång mellan 00.30-02.00
fråga olle vet jag inte.

2007-04-26 @ 08:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0