koncentrationssvårigheter.. :)

idag blev det också ett besök på bibblan. tänkte försöka plugga lite, men det går sisådär. som vanligt "råkar" jag placera mig mitt emot en heting *hehe*.. blir väl att ta sitt pick & pack och plugga hemma istället, för här kan man ju inte koncentrera sig..

jag borde ta en sväng på stan också. inhandla lite kläder för pengar jag inte har, men som garderoben saknar. men jag ska vara duktig och inte slösa. jag ska bli en spara. ja, det ska jag. inte slösa pengar, inte lösa tid, inte slösa känslor. spara, spara, spara ..på allt!

Kommentarer
Postat av: Börje

Tjena... long time no see...
Låter som du hade kul i Halmstad!!
Jag kör filosofin att det man gör av med på krogen har man aldrig tjänat in på så sätt har man aldrig förlorat det..??? Bra va??

Kram
(ps. Kommer du på Annas fest i Motala??)

2007-04-20 @ 19:48:17
URL: http://nbg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0