lovely!

igår vare påskbord i bergsätter (läs: beverly hills) våra gamla grannar intog platserna runt bordet och sen gick det bara utför. snaps efter snaps. hujedamej! fast barnen höll sig nyktra, alltså jag & emelie. när vi började skämmas pep vi upp till övervåningen för att titta på göta kanal två istället. "det ääääär någon som grillar" :) 

idag på schemat: gabriels dop. ska vara där vid klockan ett, men har lite att fixa med innan. köpa kort, hämta susanne och hitta någon fin och passande outfit (fast kanske inte i den ordningen, klär mig nog först.) ikväll vare prat om att det eventuellt skulle grillas med sofia & klas. men inget är hundra bestämt, så vi får la se.. jag måste iaf plugga idag! har varit alldeles för slapp denna vecka. fy :)

sen till dagens lovely. jag har äntligen-äntligen lyckats få min efterlängtade lion vs hyena-video. åh, jag bara älskar när lejonet jagar hyenan (två minuter in i videon).. så ehh. ja, vad ska man säga. en del säger att det lite upphetsande (undra vem som sa det? *ler*) och jag är faktiskt beredd att hålla med, speciellt med alkohol i kroppen. hjärtat slår fortare, man andas tyngre och det enda man kan koncentrera sig på är lejonet som bara kommer närmre och närme hyenan. jag ryser! jag vet att detta låter helt sjuk, men jag blir liskom helt uppslukad av stunden.. :)

titta här får du se: http://youtube.com/watch?v=mIv6XFnRmeo (obs! två minuter in i videon. och för den ultimata upphetsningen: stor bild, bra ljud ..så mäktigt! lovely!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0