"mama, i love you.."

yes! jag hittade ett par skor. ett par som jag tror att jag kommer att använda mer än en gång :) har ju likadana fast rosalila så. fast å andra sidan har jag knappt använt dom, hihi. men den färgen är ju lite knepig att matcha. men de här är ju vita och funkar till allt.. byxa som kjol :) men de kostade lite mer än vad min plånbok tålde (stavas det så? hmm..?), men mammas var lite tätare :) hittade även lite accesoarer till outfiten.. yeah!

imorgon blir en tidig dag. olle kommer hit vid kl 8.30 och då ska vi knalla iväg på promenad äre tänk. sen hem och mysa.. och lära sig gå (in my dreams..) vid tolv sen kommer storebror och mamma på lunch. mys!

vad som händer sen är inte riktigt bestämt än. blir lite plugg och sen lutar åt att besöka hjärtat hanna :) och på kvällskvisten blire fika med ida & emelie hoppas jag. dejten med tessa p blev uppskjuten tills i påsk :)

nu ska jag dyka ner i boken. spännande, spännande.. eller också inte :)

(sara - du saknas också. nåt enormt mycket. hur skall jag stå ut enda tills i höst om fallet blir så? hjälp! åh. vill ha sommar med dig och brudarna. en riktig het en *smile*..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0