påsken är här!

gårdagen var en minst sagt en stressig dag. påskbord på dometic så systeryster bad mig hjälpa till i köket. det bästa med allt var att även jag fick smaka påskbord + att jag även fick ett påskägg. inte alla som får det andra dagen på jobbet. hihi.

sen vidare och greja lite. var inte hemma förrän vid halv sex eller nåt. jag som skulle varit hos gustaf då. efter mycket om och men kom jag iaf in i bilen och brummade mot storstaden. där bjöds jag på finfin mat (nåt med räkor & flambering. hihi), fruktsallad, en massa tjatter och en kopp kvällsro. var trevliga timmar jag spenderade där..

vid klockan två satte jag mig i den kalla bilen och styrde kosan mot motala. väl hemma somnade jag i soffan framför sagan om ringen.. blev väckt vid åtta-tiden av msn:en :) sen dess har det inte hänt mycket här. eller jo.. för mam&pap, de håller just nu på att tapetsera om sitt sovrum. duktiga som de är. själv har jag bara hunnit dricka te & msna (haha. vilket roligt ord..)

planerna för dagen är lite suddiga. städa och plocka ordning här hemma. promenad. plugga. och sen ikväll kanske änglavakta åt hannapanna :) vi får se.. hur som helst så ska jag ta det lungt med godiset, thihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0