race på stan :)

idag blev det race & fika på stan med underbaraste hanna. jag fick till och med godkänt på min körning. jiiiho! :) en dag med hanna var verkligen efterlängtat och välbehövligt. längtar redan tills nästa gång vi ses (imorrn? *ler*)

måste bara nämna att jag gjorde världens sko-kap idag. inte alla som lyckas shoppa skor för 10 kr, jag är mäkta stolt. jag har vunnit prutningstävlingen över pappa :)

efter stan blev det fika med syster mellan & hennes pojkar. och strax efter att de hade åkt så kom syster stor och flintasteken lades på grillen. mumma! lite vin, lite snack & sen kräftor. underbart!

imorgon är dagen d här. annas 25års fest. alla pinglor är i stan, likaså lumpenpojkarna. nu gäller det bara att övertala hannapanna också så är kvällen fulländad! cirkus 30 pers som samlas för käk på harrys, sen partybilen och sen kalasklas. hur underbart är inte det? :) jag är laddad till max! :)

nu väntar skönhetssömn. måste ju vara sådär bedårande snygg imorrn ju *asg*..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0