resmué av dagen

jag kan konstatera att olle verkligen är en riktig sömntuta. inga svårigheter att vara barnvakt åt den gossen inte.  efter barnvaktandet så stod det besök hos hanna på schemat. och det var efterlängtat. jag gillar att ligga med den tjejen ;) och finfina presenter fick man ju också.. när det egentligen är hon som borde få det.

hem för att äta mammas köttbullar och sen vidare mot stan. hugo och brudarna väntade. blev mycket fniss och skvaller som vanligt. mycket snack om grillkvällar i sommar.. hela tiden, överallt.. jatack!

när jag återvände till bergsätter så hade mamma nästan sytt klart hela klänningen. bara lite, lite kvar nu. blir kanonfin. åtminstone tycker jag & mamma det. och skorna kommer jag att trivas i, helt perfekt.

näe, nu ska jag lägga mig och läsa lite i den där boken, sen hoppa ner i säng(halmen *asg*). blir en lång dag imorgon. först jobba, sen lite annat och på kvällskvisten blire linköping och gusten *hihi*


Kommentarer
Postat av: Ahlinho

har hört att du bangar årets fest. (går att diskutera) säger man nej till en blir man aldrig mer bjuden. såna är reglerna.

2007-04-05 @ 11:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0