smile for the camera baby!

ja, när jag för en gångs skull är kamerakåt .. ja, vad händer inte då månne tro? fanskapet slutat att fungera normalt. displayen helt svart, men ibland, ytterst sällan, funkar den. så typiskt. tur iaf att syster var smart och hade med sig sin kamera så det blev några bilder på klänningen iaf (fast jag får dem inte förrän om typ någon vecka, suck!)

men mest arg är jag nog över att inte ha med mig kameran på själva balen. jag måste ju liksom ha en minnes-säkerthet ifall jag dricker mig alldeles för rund om fossingarna :) nävars, men jag skulle ju plåta hunkar till mig och mina brudar. aja,  det gick åt fanders det..

men lite bra saker har hänt idag trots allt. jag fick ju träffa världens bästa farmor & farfar, alltid nåt :)  men efter det har jag mest yrat omkring här hemma och försökt packa (jag är ju inte som hanna, utan jag är egentligen en riktig hejare på att packa) men det har liksom inte funkat idag. jag vet inte hur jag ska få med mig allt? och då ska jag ändå lämnat mer än hälften kvar här hos mor&far tills nästa hemvändarhelg. suck.. jag är i stort behov av hjälp!


"honom skulle jag kunna tänka mig att äta frukost med.." :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0