stackars mus!

vid kl 11 vaknade jag av en ganska obehaglig känsla. hehe. ni kommer skratta nu, men det bjuder jag på. here we go.. igår hade jag mina pengar i bh'n. men när jag på natten full & dan tog av mig kläderna så saknade jag en femkrona. som sagt, en femkrona, inte mycket att gnälla om så jag hoppade ner i sängen och sussade sött.

men antagligen hade jag inte lagt femkronan i bh'n, utan i byxliningen. för när jag vaknar imorse så ligger femkronan i mina trosor(?) ja du läste rätt ..i trosorna! haha. fatta! så galet. och ni som känner mig, ni vet ju att jag har nickelallergi.. säger bara: stackars mus, stackars mus! *haha*

hannas klockrena kommentar: "jag har hört talas om pengapung, men aldrig pengamus" :)


blev brunch på ströget med crillan, peter, sara & sigge. trevligt. även maria & adde joinade. mysmys. blev mycket snack om gårdagen och lite skit snack som vanligt. när vi var mätta & belåtna så gick jag för att hämta bilen (aka partybilen) hihi.. vindrutetorkare som stod ut lite här & var och serpentiner överallt :)

sen dess har jag bara varit hemma. försökt plugga lite. städat & käkat. blir antagligen en film med sara ikväll.. precis som det brukar vara :) och imorrn fika  eller picknick med bruttorna! OH YEAH!

Kommentarer
Postat av: HannaPanna

jag har ju inte de..;)

2007-04-30 @ 00:26:18
URL: http://tjolanta.blogg.se
Postat av: Gustaf

haha.. flickan med guldtrosorna?

2007-04-30 @ 09:16:59
Postat av: Nathalie

Hej. Tack för kommentaren., jag skickar ett mail as soon as possible :)

2007-04-30 @ 17:11:28
URL: http://nathalieisadora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0