tråkigt missförstånd

blev ändringar idag med - ingen dejt med sofia. suck. det är så tråkigt när det blir missförstånd. aja, men snart är jag ju hemma för sommarn och då bor vi dessutom typ grannar :)

jag har varit duktig idag, städat och rensat ur hela min garderob (hos mam&pap) det mesta hamnade i högen till kusinerna, bara några få kläder kvar. vilket givetvis måste fyllas på med nytt *ler*

imorrn blir det antagligen fika med hanna. ska bli dundertoppen att träffa henne :) måste dessutom köpa lite nödvändigheter: naglack, leggings & skor :) sen på kvällen blire grillning, plugg & sova tidigt. (jag har ju trots allt ett hårt schema på lördag. haha. vissa kallar mig bortskämd *asg*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0