äntligen lite sol!

igår var en riktigt härlig dag. jag & hannapanna begav oss till bromma för att sola, bada & ha picknick. för hanna var det också premiär - jag är riktigt stolt över dig! ;)

vi låg på våra handdukar och tjatade om både det ena och det andra, men det som mest diskuterades var nog lördag & kräftskiva i trehörna :) vi ser fram emot en fest med våra festmän, men vi är också beredda på en vändning. fast planeringen är i full gång iaf: partybil > den trogna pärlan. (fuck, jag måste jobba på dagen..)

idag blir det också sol & bad. med tessa och kanske petter & hanna. härligt att det äntligen kommit lite sol :)

ikväll kommer en av mina favoriter, hellyeah!

Kommentarer
Postat av: Lilla H (som aldrig vill bli stor)

tack darling

2007-08-15 @ 11:41:49
Postat av: Sanna

Hej=)
Ja det är bara bra med mig i Värnamo. Hur är det med dig??
Kram

2007-08-21 @ 18:15:29
Postat av: hon som deserterar

lite dålig uppdatering på sistone. det här håller inte.

2007-08-22 @ 20:36:09
Postat av: sara

weei! skriver min första kommentar från nya datorna =) hoppas du hänger på ikväll! pussa

2007-08-25 @ 15:43:56
Postat av: Jessie

Men nu måste jag klaga lite. UPPDATERA!!!!
Tråkigt att du skriver så sällan. :(
Puss & Kraam

2007-08-25 @ 19:20:44
URL: http://snigeln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0