dagen-efter-kaffe

vet ni? jag bjöd hit hanna på lite dagen-efter-kaffe.. gissa vad hon hade med sig? rabarberpaj för tusingen. så sjukt gott!! hanna är helt enkelt en riktig pärla hon.. hon vet vad jag behöver en sådan här dag! ;) 

nu har hanna åkt iväg och jag sitter kvar här med mitt kaffe (är så mätt efter rabarberpajen - men har sparat en bit till kvällen *mums*) och funderar över vad som sas igår egentligen. inget jag bryr mig jättemycket om, men ändå.. på något sätt. men antar att det bara är att skaka av sig och gå vidare.

..men ibland blir jag trött av att jag alltid är den som ska bättra mig.. och inte du.


Kommentarer
Postat av: H2

Jag ska nog bli bagare/kock/slav åt dig ;)

2007-08-02 @ 17:00:59
URL: http://tjolanta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0