hugo/nattklubben/terassen

för att fira hannas dag lite extra bestämde vi oss för att göra entré på hugo/nattklubben/terassen på kvällen. först lite förfest hemma hos mig. msn kan vara bra roligt ibland, och drougge är våran absoluta favorit :)

vi tog hojarna och drog till stan. på terassen fanns det mycket kändisar. vi beställde vin och drinkar och hade trevligt.. en stund. sen behövde jag en paus och gick istället till dansgolvet för att svänga mina lurviga med kanske världens roligaste dansare, tobbe! *asg*

kvällen var helt ok, bortsett från några grejer, men, men.. jag har iaf världens bästa flickor vid min sida även om det ibland blir för mycket av dem. men ni vet att jag älskar er över allting annat!

image146
ps. så himla nice att hanna är på benen (benet! *hihi*) igen.. jag har saknat dig till tusen! ds.

Kommentarer
Postat av: Ahlinho

det där är dåligt, att ha drougge som favorit. jag har en vän finland som har varit på alla fester igår. (jarmo). vad har druogge som inte jag har?
jag är inte bitter... (bara jävligt förbannad)

2007-08-02 @ 13:56:01
Postat av: Lilla H

tack för igår!
Ahlinho: drougge är favorit för han bjuder oss på sina fester!

2007-08-02 @ 16:58:39
URL: http://tjolanta.blogg.se
Postat av: Anonym

drougge är en jävla tratt

2007-08-03 @ 16:33:58
Postat av: Drougge

Mm, detsamma gäller författaren till föregående kommentar. Åk hem till Kvarn med dig och lägg dig i en provisorisk bivack i Svartbäcken eller nåt.

2007-08-03 @ 17:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0