jag tycker att jag är rätt snygg faktiskt

haft en bra dag på stan idag med syster yster & kidsen. fikade lite och så muntrade upp min garderob med lite färg. vilken färg? jo, rosa såklart (haha, hela sommaren har jag gått i svart, vitt & grått. och nu när den dystra årstiden som tillåter tråkiga färger kommer.. då.. då köper jag färg. haha) fast den rosa klänningen ska nog tillbaka till affären.

har också fått brev om att det blir lite studier i höst. tre ämnen på komvux, men det är iaf nåt att göra om jag inte får jobba så mycket. aja, det blir nog bra det.

petters kommentar hos frisören: "jag tycker att jag är rätt snygg faktiskt" - den grabben är ju bara föööör söt!

imorse vaknade jag med världens största leende ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0