klagomål

tja, kan väl hålla med de som skrivit kommentarer i föregående inlägg.. bloggen har varit dåligt uppdaterad, rikitgt dåligt uppdaterad. kan inte lova någon jätte förändring, men ett litet inlägg ska jag la lyckas knåpa ihop.. för mina fans skull *asg*

vad har då hänt sen sist?
# jo, jag fick finbesök och det var trevligt, finbesöket åkte till fjälls, men är nu tillbaka på östgötaslätten igen.. iaf tills på onsdag (hehe.. kommer åter igen på fredag. haha)

# en härlig kräftskiva i 3-hörna har också avverkats. en del fullare än andra, och en del kåtare än andra. men det blev en trevlig kväll.. fast jag råkade sätta mig mitt i ett snår brännässlor när jag skulle kissa *hihi* jag fick iaf en bugg med buggkungen, hell yeah! och hanna & jag hade snyggaste väskan, FUCK YEAH! (glömde jag säga att hinken var nära på att köra ihjäl oss på vägen dit? thihi)

# sen har jag nog jobbat på de andra dagarna. tror jag iaf? minns inte så bra? har iof skaffat mig en pojkvän (iaf om vi ska lyssna på skvaller & rykten, hihi. ni är söta ni!) en middag, promenad och lite sånt, sen är man ihop. absolut ;)

# i helgen var det ännu ett kräftkalas.. denna gången i väderstad. leka gammalt par igen. haha. blev iaf en trevlig kväll, fast vi var sjukt trötta.. och så fort vi kom hem somnade vi som stockar, iaf jag!

och nu är vi framme på måndag och jag jobbar och sliter för fullt. dock bara jobb imorrn med, sen är jag ledig! ..det vankas kräftskiva på fredag! oh yeah, hell yeah. FUCK YEAH!



en extra tanke skickar jag till lilla hannapanna som har flytt några mil söderut, till kalmar, för att bli plugghäst och redlös varje helg. jag kommer sakna dig nåt så fruktansvärt hjärtat. all lycka till dig! pussis!


Kommentarer
Postat av: hannapanna nolla

redlöst full på cykel är ingen bra grej. skriv upp det. saknar dig. var är du? puss

2007-08-28 @ 00:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0