sommar = dålig uppdatering

tja, man kan ju nästan säga att jag tagit lite semester ifrån bloggandet. tittar in då och då, kraffsar ner nåt litet. men inte mycket mer. ganska skönt, det är ju ändå sommar :)

förra onsdagen var en riktigt bra dag. eller iaf utgången på kvällskvisten. förfesten bestod av hanna & mig (plus gustaf & ahlin via msn/cam) haha. "jag har aldrig" gick ju mindre bra - torrbollar ;) men kul vare iaf..
vidare till terassen, och det var på håret att vi kom in utan att betala, hehe. på övervåningen satt hinken och väntade :) sara kom sen efter jobbet med - tevligt-trevligt.

kvällens bästa "jag fattar inte.. när jag kom hit var det helt tomt i baren, men typ fullt vid alla bord, men ingen drack något. jag gick iaf fram och beställde en öl, och bruden bakom disken sken upp som en sol."  tja, kan det bero på att det är halva priset i baren efter kl 22, och klockan var cirkus kvart i.. haha!
.


på torsdagen mådde jag pyton, var verkligen helt apatisk. men jag klev upp till jobbet och gjorde mitt. som tur var så slutade jag tidigt och kunde följa med mam&pap (som skulle hämta syster på arlanda) till stockholm. blev fika och lite shopping med stockholmaren cristin :) mys.. på arlanda hände det grejer: såg två söta munkar (fast med så fula skor) och så blev en kille jagad av knark-hundar, ojoj..

och efter helgen är jag märkt för livet. hehe. nåja, syns inte så mycket. men allt började iaf med att jag skulle hälsa på gustaf & c/o som fiskade kräftor i varamon. jag packade min korg: lite öl, en box vin, tröja, lipgloss, solglasögon, popcorn, ketchup, senap, korvbröd.. men ingen korv. haha!

nere i varamon blev det mys och eldhäng. och som vanligt måste pojkar leka med elden.. både det ena och det andra hamnade i den brasan. till slut en hel plaststol. hujedamej, vilken brasa. sen råkade även en petflaska dimpa ner och det var just den som blev så het så den sprängdes.. vilket reulterade i att gustaf (och lite jag) fick det på oss. ajaj, glödhet plast gör ont. "aj min nagel.." haha. och min stackars tröja brann nästan upp - har nog aldrig slagit mig så mycket på tuttarna ;)


     


nu är vi inne i en ny vecka, och idag är det onsdag. vankas det onsdagsklubb? nja, det är inte helt bestämt. knepigt, första nyktra onsdagen på typ hela sommaren. hehe. det har varit en hård sommar, men som sagt: jag är inte den som är den.
 

men jag får ju faktiskt finbesök?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0