ge mig kräksjuka!

usch. nyårfirande känns inte alls lockande. denna hysteri.. man ska alltid vara på den mest pampiga festen, med det bästa folket och med den finaste outfiten. jag orkar inte! näe, verkligen inte. våga vägra pampig nyårsfest!

skulle vara väldigt lägligt om mitt illamående slutade i kräksjuka idag så jag slapp allt detta. har dock också lite halsont, så kanske kan skylla på det? *harkel*

nyårsfirande i lund var iof väldigt lockande ett tag. men igår påstod mina vänner att nyår var redan imorn, alltså idag. jag var inställd på att fira nyår på tisdag (jag vet,  det är inte lätt när det är svårt när man är liten och kåt). men ack så fel jag hade. och jag var på tok för bakis för att köra 40 mil igår. och palla köra idag? nope!

ge mig kräksjuka!

Kommentarer
Postat av: Anna från Hugo's :P

Det va bl.a du som va in på Hugo's på nyår va? Senil som man är! :P

2008-01-02 @ 21:41:11
URL: http://familjenGK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0